Office & Support

Zakelijke communicatie verzorgen

3 lesuren De leerlingen leren hoe zij zakelijke communicatie kunnen verzorgen met klanten en bezoekers via diverse kanalen, zoals een online bedrijfs-chat, sociale media en feedbackformulieren.

De leerlingen leren hoe zij zakelijke communicatie kunnen verzorgen met klanten en bezoekers via diverse kanalen, zoals een online bedrijfs-chat, sociale media en feedbackformulieren.

Aanspreekpunt voor klanten en bezoekers

45 minuten oefenen in drietallen + tijdens de lessen E&O achter de balie helpen Leerlingen leren op school de balie te bemannen en op te treden als aanspreekpunt voor klanten/bezoekers.

Leerlingen leren op school de balie te bemannen en op te treden als aanspreekpunt voor klanten/bezoekers.

Gegevens verwerken en advies geven

60 minuten Leerlingen leren de kosten en opbrengsten van een kleine winkel berekenen en op basis van de uitkomsten verbetervoorstellen bedenken en deze presenteren in een telefoongesprek

Leerlingen leren de kosten en opbrengsten van een kleine winkel berekenen en op basis van de uitkomsten verbetervoorstellen bedenken en deze presenteren in een telefoongesprek.

Financiële gegevens verwerken van kledingwinkel

60 minuten Een staafdiagram maken van de omzet van de toonbankverkoop

Een staafdiagram maken van de omzet van de toonbankverkoop.

Alle eindtermen